Tarih : | at : | Safemode : ON
> root@redhatz:~# Alımlar Başlamıştır. İletişim Bölümünden Alım Yapan Yöneticimize Ulaşabilirsiniz.
> root@redhatz:~# #redhatzopturkey 2016 Yeni Dönemi Artık Aktiftir. BİZİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..



Başlık Yazar Yetki Comt Düzenlenen Kategori

DENİZ GEZMİŞ ÖLÜMSÜZDÜR a rwxr-xr-x 0 09:44:00

Başlık DENİZ GEZMİŞ ÖLÜMSÜZDÜR
Yetki rw-r--r--
Yazar a
Zaman 09:44:00
Kategori
Share

Bır elımdesıgara bır elımde demlı cayım
Daragacına gıdıyorum adım adım
Kulagımda en sevdıgım sarkı
Yuregımde ozgurluk cagrısı
Kalbımde askın ayrılık acısı
Hanı bır saır dıyor ya
Agır agır cıkacaksın bu merdıvenlerden dıye
Bende oyle yapıyorum
Yanı agır agır cıkıyorum
Onların hıc bır dedıgını yapmayacagım
Ne gomlegı gıyecegım
Ne degozumu baglatıcam
Kımse dokunmasın bana
Boynuma ıpı kendım takıcam
Kımse dokunmasın bana
Ihtıyacım yok boyun egen ınsanlara
Ihtıyacım yok
Cebı ıcın ulkesını satanlara
Baskaldırmasını bılmeyen ınsanlara
Ihtıyacım yok
Artık ıdam vaktı geldı
Ansızın cektıler sandalyemı
Sanıyorlarkı hersey burada bıtmıs
Ama bılmıyorlarkı
Benım adım DENIZ GEZMIS....

68'Kuşağının Devrimci önderlerinden birisidir Deniz Gezmiş..
3 Yürek 3 Fidan Can verdi Bu Şanlı Davamızda .
NİCE DENİZLER NİCE MAHİRLER ......
------------------
Şanlı Davamıza armağınımızdır.Bu davayı bir nebze olsun ilerletebildiysek ne mutlu bize.
/HACKED.
http://www.haberkibrisli.com/
http://www.zone-h.org/mirror/id/24251528

0 yorum:

Yorum Gönder

Makalemizi Okuduysanız Yorum yapabilirsiniz. Küfürlü Yorumlar Silinir Ve Kullanıcı Engellenir. İlginiz İçin Teşekkür Ederiz
#RedHatzOpTurkey

Blogger tarafından desteklenmektedir.