Tarih : | at : | Safemode : ON
> root@redhatz:~# Alımlar Başlamıştır. İletişim Bölümünden Alım Yapan Yöneticimize Ulaşabilirsiniz.
> root@redhatz:~# #redhatzopturkey 2016 Yeni Dönemi Artık Aktiftir. BİZİ TERCİH ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER..



Başlık Yazar Yetki Comt Düzenlenen Kategori

Dönmek Yok Red Vukuat rwxr-xr-x 0 00:26:00

Başlık Dönmek Yok
Yetki rw-r--r--
Yazar Red Vukuat
Zaman 00:26:00
Kategori
Share

Bizlere primci veyahut tamamen red ve Anons ekipleri hakkında lamer benzeri sözler sarf ediliyor yani açıkcası bizler merak ediyoruz
neler yaptınız bu güne dek?
Hangi eylemleri yaptınız?
Acayip derecede sanal platformda kendisini bir halt zanneden kesimler var. Bu kesimlerin içinden eskiden bizleri destekleyen kişilerinde olması gerçekten çok komik bir durum :) Yani geçmişlerine baksan diyeceğimde oda yok tek yaptıkları türkcüyüm ırkçıyım ülkücüyüm tarzında gezip bakın buraya dikkat ediniz :) türkcüyüm diye gezinip sanalda açılan türk hack gruplarına index atıyorlar :)
Baksan onlarda türk bunlarda türk :) gidipte böyle böyle sitende açık var diyip iletmek veya yardım etmek varken sitelerine index atıp kendi says larını ekleyerek alttan da bi rap tarzı müzik koyunca kendilerini bir halt zannetmelerine açıkcası çok gülüyoruz.
Madem kendinize bu kadar çok güveniyorsunuz. O dandik saçma sapan sunucu geçerim veya hadi gel benim siteme index bas tarzında sözler söylüyorsunuz. Buyrun gelin devlet sitelerine yönelik işlemlere geçelim? Madem işte Atsız yolundasınız yada Türkeş yolundasınız türk devlet sitesi değilde başka ülkeye yoğunlaşın bugun arkamızdan oynanan birçok oyun var gerek emperyalist, kapitalist, siyonizm bilincinde ülkeler var onlar ile uğraşın?  yada rusya gibi fikrinize karşın sosyalist komunist ülkelere saldırı yapın yada ona benzer hastane elektrik gibi ülke gündemine yönelik?
Yada madem ülke dışı değil biz sanalda kekır lık yapacağız diyorsanız coldhackers gibi yada pkk hack team benzeri gruplara saldırı yapın?  karşıdakinin de türk olduğunu bilerek saldırı yapmak gerçekten komik gerçekten :) Hem zaten devlete yönelik saldırı yapamazsınız işte sorun orada sizler sadece sanalda birbirinizin sitesine index atma derdi ile vakti gelince siktir olup gideceksiniz ve kimse hatırlamayacak ama bizlerin yaptığı unutulmayacak.
Bugun red düşüncedeki gerek yerel yerek uluslararası kapsamda birçok anonim grup var ve bizlerin hedefi düzendir hükümettir ve yandaş medyalardır halka baskı yapan rejimlerdir yasalardır bugunler de gerek medaş sistemi gerek se Polis ve Mobese sunucularına Yönelik attacklar gerekse aile sosyal Bakanlığı onun haricinde başbakanlık mailleri olsun interpol alanda yunanistan devlet mailleri İsrail e bağlı telekomünikasyon sistemi ve mailleri gibi birçok eylemde bulunduk bunlar günümüzde olan işlemler. Tarihte redhack ekibininde yaptığı eylemleri zaten demeye gerek yok onun dışında anonymous turkey AnonGhost ekibi Alevi Hackers, Combrade ekipleri Gerekse Arap olan Abdelkarim el badrouy ekipleri gibi birçok solcu kesim direkt olarak devlet ile karşı karşıya ve hakkımızda açılan davaları arama kararlarına rağmen anonim liği halen sürdürüyoruz Halen ekibimizden yakayı ele veren kişi bulunmamaktadır. Eğer olsa bile bir Yoldaş gider bin Yoldaş gelir Hamd olsun Şükür İlahtan Var olduğumuz sürece her baskıya rağmen alnımız açık bir şekilde bu davada işlemlere devam edeceğiz kimsenin sözü ile başlamadığımız gibi kimsenin lafları ilede bu sanaldan çekip gitmeyiz Sizler ise bu zihniyette birbirinizi yiyip bitireceksiniz...
#RH @RedVukuat

0 yorum:

Yorum Gönder

Makalemizi Okuduysanız Yorum yapabilirsiniz. Küfürlü Yorumlar Silinir Ve Kullanıcı Engellenir. İlginiz İçin Teşekkür Ederiz
#RedHatzOpTurkey

Blogger tarafından desteklenmektedir.